Search in this Blog

Monday, July 20, 2020

Pierre Capel, Emeritus Hoogleraar, in gesprek met Willem Engel in Virusw...



11,3K abonnees
Pierre Capel, Emeritus Hoogleraar, in gesprek met Willem Engel in Viruswaanzin Zoom LIVE Meeting 14
Kijk deze interessante Zoom meeting terug als je ook benieuwd bent naar de antwoorden op de onderstaande vragen. De vragen van vandaag uit het zoom publiek:
  • Ik heb begrepen dat normaal gesproken 10-20% van de mensen besmet raakt met een virus, ook zonder maatregelen. Waar heeft dat mee te maken?
  • * Als je positief getest wordt, is dat hetzelfde als besmet zijn?
  • * Welk deel van de bevolking kan besmet raken?
  • * Ik heb begrepen dat het vaccin , het RNA zich direct naar de cel verplaatst. Welke gevolgen kan dit hebben?
  • * Betekent een brandhaard ook dat mensen dan ook ziek zijn?
  • * Wat zijn de bewijzen dat de genomen griepprik de kans op een slechte afloop stimuleert bij een corona besmetting?
  • * Werd er al getest voor maart 2020? Bijvoorbeeld in december 2019.
  • * Waar komt die overdreven reactie van overheden op dit virus eigenlijk vandaan? Is de WHO zo invloedrijk dat ze iedere arts en viruskenner kunnen overrulen qua beoordelingsvermogen?
  • * Ik heb de ervaring dat ik kort na vliegreizen vaak last kreeg van luchtweg infecties. Ik heb dus moeite met het verhaal van de HEPA filters in vliegtuigen. Wat is de mening van Pierre mbt besmettingskans in vliegtuigen en met name op lange vluchten?

No comments:

Post a Comment