Search in this Blog

Monday, March 15, 2021

Econoom Ad Broere - Paralelle Economie. Shaping Our Future, Vrouwen voo...

#AdBroere #ParalelleEconomie #ShapingOurFuture

Econoom Ad Broere - Paralelle Economie. Shaping Our Future, Vrouwen voor Vrijheid

https://youtu.be/3fPDTniadTE

23 weergaven, 15 mrt. 2021, Vrouwen Voor Vrijheid

3,32K abonnees, GEABONNEERD

De huidige maatschappelijke situatie daagt ons uit om na te denken over de toekomst. Ook over de economische toekomst. Econoom en auteur Ad Broere spreekt over onderwerpen als zelfbeschikkingsrecht en vrijheid met betrekking tot dit dit thema. ‘Laten we over gaan tot een eigen oplossing’ Wij zijn bijzonder dankbaar dat we deze opname als eerste met jullie mogen delen ! Wil je op de hoogte blijven? Abonneer je op ons Youtube kanaal, like en deel dit bericht en vind ons op social media ! Donaties hebben we hard nodig, je steun wordt enorm gewaardeerd! https://linktr.ee/vrouwenvoorvrijheid#AdBroere. #ParalelleEconomie. ShapingOurFuture. #VrouwenvoorVrijheid

Mijn Commentaar : Dankjewel Ad, voor je mooie zinvolle reflecties. Ik ben als 72 jarige mijn hele leven al mijn eigen Unieke pad aan het belopen, op weg naar steeds meer Liefde en Inzicht, Geduld en Vertrouwen in de Menselijke Evolutie. Nu ben ik voorzien van allles wat een normaal mens zich maar kan wensen, een fijn huurhuis, grote tuin achter, autovrij straatje, een ouwe maar goede fiets, AOW met huur en zorgtoeslag etc. Na een leven vol (vaak verre ) reizen, zeer divers & leuk werk en vele prachtige opleidingen, tenslotte uitlopend in een eigen Holistische Praktijk voor Zelfinzicht en Bewustwording als astrologe -psychologe , die ik zo`n 30 jaar heb gevoerd op basis van Vrijheid , Blijheid & vele zeer Individuele Ervaringen met mensen van allerlei kunne en achtergrond, heb ik eindelijk als een soort Kroon op mijn Leven, nu zo`n 7 jaar geleden, mijn Tweelingziel ontmoet. Deze relatie voelt als Echte Onvoorwaardelijke Wederzijdse Liefde en geeft ons beiden ook het gevoel dat Niets ons meer in de weg kan staan om een Hoog Nivo van Soevereiniteit te bereiken, niet alleen voor onszelf maar ook voor vele anderen. De uitdaging is om hier ook anderen bij te betrekken zonder jaloezie, wantrouwen, gebrek aan empathie, te kort aan inzicht enz. tegen te komen. Mocht iemand dit lezen en zeggen,ik ben wel geinteresseerd in jouw uitleg en mogelijkheden, voel je vrij om me te bellen voor een afspraak. tel 0224 22179921  Laat wel even je naam en een voicemail achter zodat ik je terug kan bellen. En kijk even op deze Pagina voor mijn Missie en Links naar mijn Sociale Media, Blogs etc. https://about.me/annewestenbrink. Dankjewel ! 


No comments:

Post a Comment