Search in this Blog

Sunday, May 21, 2023

Tijn Touber , Geloof, Jezus, God, Houvast , https://youtu.be/5chamjznO7k & mijn Response

Geloof, Jezus, God, Houvast https://youtu.be/5chamjznO7k Tijn Touber, 20,4K abonnees, 325 likes, 3.804 weergaven, 17 mei 2023,
Mijn Commentaar onder deze video : "Dankjewel lief mooi & wijs mens die Jij bent, Tijn Touber. Jezus zei "Ik Ben de Weg de Waarheid en het Leven", waaruit we kunnen lezen en begrijpen dat "Ik Ben "(I Am ) het Startpunt is van de vele wegen naar de Weg, de Waarheid en het Leven. We zijn hier om dat alles uit te zoeken. Iedereen op zijn/haar Eigen Unieke manier. Dat noemen we dan persoonlijke en collectieve Ont - wikkeling. Ik ben zo Blij & Dankbaar dat God ons als Mensen een VRIJE WIL heeft geschonken, maar ook dat God ons leert via mensen als Jezus en Boeddha & noem ze maar op uit het verleden & Nu mensen als Kim Goguen & Haar Team van Lichtwezens geeft, om ons te Verenigen in de Zoektocht & evt. de Strijd tegen het Kwaad / Duivelse krachten/Satan etc. Voor mij is Sai Baba degene die God vertegenwoordigt en ik volg nog steeds Zijn Heilige Missie, " Love All, Serve All, Help Ever & Hurt Never ", maar Kim Goguen heeft mij & velen ook nog eens de info gegeven over de diverse lagen en dimensies van " de Dwang & Controle Hierarchie ", waarmee Ik/ Wij, gewone mensen Samen Verder Kunnen. Want er is al heel veel bereikt sinds zij "the Office of the Guardian of the Earth" op zich nam in 2012 & We kunnen er m.i. op Vertrouwen , dat er Hulp & Oplossingen Voorhanden Zijn om deze Prachtige Wereld , die al Milliioenen Jaren kampt met Onderdrukking en Geweld, weer terug te brengen naar Gerechtigheid, Schoonheid, Harmonie en Vrede onder Alle mensen. We zullen ons wel moeten Verenigen. Van Harte aanbevolen, UNITEDNETWORK.TV (nog alleen in het engels ) In LIEFDE & Geloof , Hoop en Vertrouwen, Anne
*********************************************************** Op Telegram vroeg iemand of er ook een NL vertaling is voor Kim Goguen`s 3 Wekelijkse Updates omtrent de Situatie waarin onze Wereld zich bevindt. Mijn antwoord luidt : πŸ‘❤️πŸ™ Alles kan voor geinteresseerden, die het Engels niet verstaan πŸ™ Maar omdat er nog steeds maar een enkeling gehoor geeft aan mijn nu al Jarenlange Oproep op Allerlei Social Media & op mijn Blogs, om je te abonneren op dit GIGA Belangrijke, sinds 2021 Opgezette WERELD Platform van "The Guardian of the Earth, KIM GOGUEN, is het wachten op meer Nederlanders die Hier Samen Aan Willen Werken. Ik heb al heel veel uitgeschreven en opgenomen mbv EVR (Easy Voice Recorder,een Prima & gratis App ). Maar kom er niet aan toe, het dan ook nog uit te typen en te delen, zodat het via vertaalsoftware omgezet kan worden in het Nederlands & Kim Goguen heeft het ook erg druk om de laatste Cabal plannen om ons allemaal om zeep te helpen, te verijdelen.
😊❤️πŸ™ Dus HIERBIJ, " Wie heeft er Interesse , Tijd & kan Goed Samenwerken ? Bel of Mail me dan ajb. at annewestenbrink@gmail.com 😊❤️πŸ™ en voeg je toe aan 1 van mijn 2. Telegram Groepen.... Hierbij een uitnodiging om actief te worden via mijn "Annes NL Telegram"- groep 😊❤️πŸ™ πŸ‘‰ https://t.me/+pxI9nEcjlBw1MmU0 Hierbij een uitnodiging om actief te worden in mijn ❤️πŸ™πŸ˜Š πŸ‘‰ "Annes (Internationale) Telegram Friends "- Group, πŸ‘‰ https://t.me/+pxI9nEcjlBw1MmU0 πŸ˜ŠπŸ™ ❤️ Als je je wel eens afvraagt, "Wie Gooit De Regering Omver ? " ❤️ Een Hele Goede Vraag in mijn (Annes) Visie, maar het zal nog wel even duren 😊 Want in een Echte Demokratie, zoals Wij, de gewone mensen, die Allen Wensen πŸ˜‡ in deze Wereld, had helaas een Kleine Elite de Macht 😎
Maar in de Komende 2 Weken (volgens UNN, Kim Goguen`s analyse)wordt alle Macht Nu Overgeheveld via Millioenen Dappere en Vastberaden & Goed Georganiseerde Mensen in " the Silent Circle". 😁 Luister naar Kims " Situation of the World"- Report van 17 Mei 2023 , op https:// UnitedNetwork.TV & Abonneer je erop πŸ™❤️πŸ‘Œ Daarna krijgen Wij het Volk Wereldwijd weer de Macht in handen, omdat dan Eindelijk na 11 Jaar Heel Hard Werken, Kim`s Nieuwe Aanpak op Alle Gebieden ( Geld / Handel/ Onderwijs / Gezondheid/ Techniek/ Militair etc ) van Start Zal Gaan πŸ₯³
πŸ‘ŒπŸ· In dat Plan om de Wereld te Herstellen naar de Natuurlijke Staat, zoals het Uiteindelijk bedoeld was door de Bron/ God (dus Zonder Duivelse Inmenging ), is Gelukkig genoeg, het Kantelpunt Nu, op 20 Mei 2023, Echt Bereikt πŸ‘Œ Om dat Enigszins te kunnen Begrijpen, moet je wel Goed Engels kunnen Verstaan & Begrijpen & Ook Bereid & in Staat zijn om Over je Eigen Grenzen en Familie, Dorp/ Stad en Land Heen te Kijken. Want Het Goddelijk "Restoration Plan /HERSTELPLAN " is bedoeld om WERELDWIJD Weer Orde op Zaken te stellen 😊❤️πŸ™ Hoort & zegt het voort 😊❤️πŸ™ Dankjewel ! πŸ‘‰ https://www.unitednetwork.tv/videos/17-may-23-news

No comments:

Post a Comment