Search in this Blog

Monday, March 13, 2017

meditatie DE OUDE JAS



Wow, wat een prachtige mediatie, lief bijzonder mens , Janosh, heb jij ons gegeven ! Dankjewel ! Heerlijk die Ruimte en Vrijheid te voelen van het opgaan in een Witte Ruimte , naar de Nok van de piramide en dan naar die andere Witte planeet waar we onze verlangens en verhaal hebben mogen delen met een prachtig wezen van de Witte broeder/zusterschap. Ik start mijn week in het Volste Vertrouwen dat Alles Goed komt . Wij Zijn Liefde en Dat is wat we Hier op Aarde komen brengen in de Verbinding van het Hart. Ik Ben Liefde . Ik Ben Licht. Ik Ben Vrijheid. Ik Ben Eenheid. Ik Ben een andere Jij. In Lak`ech Ala K`ìn. We Zijn EEN Familie. AUM. Namaste

Ga naar http://www.janosh.com voor meerdere Fijne Webinars en Prachtige Aanbiedingen !

No comments:

Post a Comment