Search in this Blog

Monday, February 15, 2021

Hartenvrouw in gesprek met Pieter Stuurman, Heidi Gundel en Peter Toonen...

Hartenvrouw in gesprek met Pieter Stuurman, Heidi Gundel en Peter Toonen - 14 februari 2021, https://youtu.be/e9ABZJf3FkI. Onafhankelijke Pers Nederland, 11,4K abonnees. Op 14 februari start Hartenvrouw met een 7 daagse Valentijnscampagne ‘Humanity Rising’ waarin we vanuit verschillende perspectieven aandacht willen geven aan de schoolkinderen die slachtoffer dreigen te worden van het test- en quarantainebeleid dat via de overheid wordt ingevoerd nu de basisscholen en kinderdagverblijven weer open zijn. Doel van deze campagne is om geld in te zamelen voor een doel dat ondersteunend is binnen dit thema. Dit doel wordt op 14 februari bekend gemaakt. Vandaag spreekt Hartenvrouw met Pieter Stuurman, Heidi Gundel en Peter Toonen.

Mijn Commentaar : “Dank U wel Dappere Hartenvrouw, Heidi Gundel , Pieter Stuurman & Peter Tonen. Gedeeld op dit mijn Blog "Spiritueel Soul Consciousness" dat ik vaak deel op mijn Twitter. Het is Erg Belangrijk Wat U/Wij doen. Ik heb de petitie tegen het Opleggen van de Testen bij Schoolkinderen Wijd en Zijd Gedeeld (oa. via LinkedIn) Het geeft Ons Allen Steun in deze Onhoudbare Situatie van Steeds meer Volledig Onterechte , Dwingend Opgelegde Maatregelen , om ons Zogenaamd te Helpen Vrij te blijven van een Griep, die met een Volkomen Onbetrouwbare PCR test wordt Gemeten, met als Behandeling een Vaccin dat ons als Wortel wordt Voorgehouden als Oplossing , maar het Tegendeel zal blijken te zijn. Het wordt Nu Echt Heel Hoog Tijd dat Nog Veel Meer Mensen WAKKER Worden tegen dit KWAAD , dat ons steeds dichter op (en onder ) de huid komt te zitten . Wees Gewaarschuwd . Kijk eens op mijn Twitter als U meer ondersteunende boodschappen zoekt . Mijn pagina op about.me en mijn Blog mag ik al niet meer delen via yt commentaren. Maar ik kunt op mijn Youtubekanaal vele Mooie en Wijze Boodschappen vinden, als U die moeite wilt nemen . Onze Kinderen zijn Onze Toekomst en Zij zijn Degenen Waarvoor Wij als Wakkere Mensen het Doen .KOM IN VERZET AUB !!! Dank U & Abonneer U nu op dit, mijn Blog ,want ik kan het steeds minder delen ! Zie meer over mijn achtergrond en links naar andere Blogs & Social media, https://about.me/annewestenbrink 


No comments:

Post a Comment