Search in this Blog

Friday, February 19, 2021

Spoedappèl Avondklok

Heel erg Bedankt voor Jullie Altijd Sterke Opkomen voor Onze Mensenrechten, lieve Jeroen Pols en Willem Engel ! Jullie zijn mijn Helden en die van Velen die al Wakker zijn in Nederland & Zelf na kunnen Denken. Fantastisch te zien dat Hoogleraar Pierre Capel ook zijn zegje heeft gedaan, al maakt hij in de Vooringenomen Pers & de meeste hoofden van Nederlanders natuurlijk nauwelijks indruk , want tenslotte hij is "maar een ouder ogende man" en ondanks het feit dat hij als zeer Gerespecteerde Wetenschapper Wereldwijd Bekend is om zijn Grote Ervaring en Kennis juist in het veld van Immunologie , Virussen en Besmettelijkheden etc , mensen luisteren niet eens naar de inhoud van zijn ook Zeer Sterke Betoog. Toch geven wij de moed nooit op , dat ook Nederland Eindelijk Wakker Wordt en Steeds meer Mensen Gaan Inzien dat achter deze Plandemie een Schrikwekkende Agenda van de NWO (Nieuw Wereld Orde/ waarin slechts een klein elite van Multibillionaires het voor het zeggen krijgen ) en het World Economic Forum van DAVOS zit . Zie mijn Blog "Spiritual Soul Consciousness "war ik ook deze vide zal delen . Zie Twitter voor de link want die kan ik niet meer delen hier op Youtube . Succes en Sterkte !
Mocht er iemand zijn die mij wil helpen mijn Missie te voltooien , meldt U aub via email annewestenbrink@gmail.com . Dankuwel ! Een donatie voor mijn Afrikaproject is ook van Harte welkom op https://Paypal.Me//Anne489 . Zie voor meer over mijn Missie en Links naar andere Blogs en Social Media : https://about.me/annewestenbrink

No comments:

Post a Comment