Search in this Blog

Friday, May 14, 2021

Bijwerkingen wegnemen met de olie

Bijwerkingen wegnemen met de olie. https://youtu.be/ac1W4sVVbeE StichtingMEDIWIET, 12,7K abonnees Delen zal schelen want het is genoegzaam bekend dat mensen vaak vreselijke last hebben van allerlei vervelende bijwerkingen als gevolg van medisch handelen. Wat minder bekend is dat THC olie die bijwerkingen behoorlijk kan reduceren. Dat is welzijnswinst voor de patient maar verhoogt ook de kans op genezing door de behandeling zelf. Rob van Haaren, zelf mede dankzij THC olie een keelkanker surviver doet verslag over wat patienten vertelden op de afgelopen Cannolator Master Class. Resumerend, beste mensen, als je een zware medische behandeling moet ondergaan zorg dat je een flesje THC olie bij de hand hebt, dat zal er bijna altijd voor zorgen dat je je beter voelt en er beter doorheen komt. Stichtingmediwiet geeft wekelijks een cursus zelf wietolie maken, dat is niet moeilijk, leuk om te doen, goedkoop vooral als je er veel van nodig hebt en het stimuleert je zelfhelend vermogen. Kijk op www.mediwiet.nl waar je onze websites vindt en ruim 300 filmpjes met patienteninterviews. Bedenk de praktijk gaat meestal voor het wetenschappelijk bewijs! www.mediwiet.nl 933 weergaven, •24 jan. 2020, 20 Likes , 0 Dislikes Reacties op 'Bijwerkingen wegnemen met de olie' Anne Westenbrink, 1 jaar geleden, Helder en duidelijk ! Dank Jullie wel voor het delen van dit gesprek . Zo kunnen we allemaal, door het uit te proberen, bewijzen dat THC/Wietolie "werkt in de praktijk". Ik ben nu een maand bezig mbv 1 druppeltje THC olie per dag onder de tong , mijn kniepijn (versleten/Artritus) te verzachten. Dat werkt voor mij goed , maar ik kies er niet voor om afhankelijk te worden van wat voor middel/medicijn dan ook .. Dus blijf ik alles doen , waaronder zeer gezond eten en drinken en allerlei oefeningen, om te kunnen blijven bewegen zonder pijn. BEANTWOORDEN, 2 antwoorden bekijken Gemarkeerd antwoord will bruinenberg, 23 minuten geleden, @Anne Westenbrink Ik zie alleen cbd, hemp. Overal voor een paar tientjes te koop. 1 BEANTWOORDEN Anne Westenbrink, 1 seconde geleden @will bruinenberg. Hi Will. Ik heb 1 maal een flesje Zenolie besteld en ontvangen en daar veel baat bij gehad. Omdat de Zenolie toch vrij duur is voor een Aowster, maak ik nu mbv 5 gram ecowiet bij de plaatselijke coffeeshop, mijn eigen wietolie volgens de gebruiksaanwijzing van Wernard Bruining , succes ermee.

No comments:

Post a Comment