Search in this Blog

Friday, July 2, 2021

The Trueman Show #30 Marcel Messing

PYRENEES The Trueman Show #30 Marcel Messing, https://youtu.be/d4Lq1vzBa9g 131.262 weergaven,17 juni 2021, 6,1K Likes, 135 Dislikes . 2 hrs 31 min. Jorn Luka, 35,9K abonnees. The Trueman Show #30 Marcel Messing Disclaimer: We are in the process of adding English subtitles to all the podcasts. Please bear with us, it will take a little while. Want to help translating? Please send an e-mail to info@jornluka.com Bezoek aub mijn website www.jornluka.com. Op mijn website kun je doneren. Alle content die ik maak is gratis en dat wil ik zo houden. Als je het tof vindt wat ik maak, doneer dan zodat we steeds meer en betere content kunnen maken. Abonneer je ook op mijn kanaal als je dat nog niet gedaan hebt en deel de video met zoveel mogelijk mensen. Voor deze 30ste aflevering ben ik afgereisd naar Zuid-Frankrijk. De oplettende kijker weet dat ik voor aflevering 28 met Coen Vermeeren ook in Zuid-Frankrijk zat. We waren beiden namelijk uitgenodigd door Marcel Messing om een weekend te komen vertoeven in de prachtige omgeving waar hij woont. De 30ste aflevering is dus opgenomen met Marcel Messing. Je kunt Marcel en zijn werk volgen op www.marcelmessing.nl Marcel studeerde antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap, was o.a. stafdocent en decaan in het Hoger Beroepsonderwijs, wetenschappelijk medewerker van de “Bibliotheca Philosophica Hermetica” te Amsterdam en adviseur van de IKON-televisieserie “ Via Mystica”. Verder heeft hij ontzettend veel waardevolle boeken geschreven waaronder het super populaire boek, “Worden Wij Wakker?” Dit boek is al een tijdje niet meer te krijgen, maar vanaf nu is hij weer te koop ! Iets waar heel veel mensen enorm lang op wachten. Via de volgende link kun je het boeken bestellen met 10% korting! https://www.jornluka.com/product-cate... Hier kun je ook wat boeken van Coen Vermeeren bestellen met korting, de boeken waar we het over hadden in de podcast met hem. Marcel heeft zijn leven lang gestudeerd naar hoe de wereld in elkaar steekt. Een deel daarvan heeft Marcel getracht uit te leggen in deze podcast. Terugblik op de oudheid, het buitenaardse, het kwaad, maar vooral ook spiritualiteit. In Marcel zijn ogen is dat de grote oorlog waarin we ons nu begeven. Een spirituele. Wat mij betreft een onwijs interessante kijk, want ik merk dat we als mens inderdaad worden kleingehouden en geen idee hebben wat onze ware potentie is. Als we dat eens zouden doorhebben zou deze wereld er compleet anders uitzien. Vond je het tof? Abonneer je dan op mijn kanaal en like de video en deel hem met je vrienden en op social media. Samen laten we het echte geluid groeien ! #JORNLUKA #MARCELMESSING #WORDENWIJWAKKER #SPIRITUALITEIT #GOED #KWAAD #OORLOG #ANTROPOLOOG #FILOSOOF #OUDHEID #INDIA #JEZUS #GOD #KWANTUM #ANUNNAKI #KONINGSHUIS #WAKKER #SLAVEN #GESCHIEDENIS #BOEKEN #MACHT #PODCAST #GESPREK #TALK #INTERVIEW #BUITENAARDS

No comments:

Post a Comment