Search in this Blog

Thursday, May 28, 2020

Op de koffie bij Loek (31)


Op de koffie bij Loek (31)
https://youtu.be/nI9XvZXUWzc
54 subscribers
Dr. Roy Martina werkt samen met zijn vrouw Joy aan een betere wereld, waar we allemaal vanuit liefde voor elkaar en de natuur, leven vanuit onze zielenmissie. Je bent niet zomaar naar deze aarde gekomen. In 1995 schreef Roy het voorwoord in het boek van Loek Knippels en Gerdi Preger: "Een onbeschreven blad" . Het boek gaat helemaal over onze zielenmissie.

Category, People and Blogs


Wow, ik ben diep onder de indruk geraakt door alles wat Roy Martina in dit prachtige interview met jou, lieve Loek, naar voren heeft gebracht. Zeer inspirerend en ik zou graag meer contact met Roy ivm mijn huidige gezondheidsituatie (ernstige artritis klachten). Ik voel dat we dichtbij het Openen van een Grote Mogelijkheid om Projecten zoals Roy die noemt (Big Green Farma + Vrije Energie) en wat mij betreft, de Grote Transformatie die wij als Lichtdragers als onze gezamenlijke Missie zien, ook daadwerkelijk met inzet van Alle middelen kunnen steunen. Dit roept om een vervolg. Gedeeld in vele afspeellijsten op mijn Ytube & op mijn Twitter geplaatst.  
https:/andalightoflovespiritual.blogspot.com + Zie voor mijn Missie en links naar Social media & Blogs, https:/about.me/annewestenbrink. Bedankt voor het delen !


SHARED on my Blog, SAVED in Playlists :
  • NL CENTRA & NIBURU TV ETC
  • Nieuwe Aarde Initiatives NL New Earth Initiatives
  • Dutchie`s NL Favorite Video`s
  • Lifting the veils of Truth, Ascending to the New Earth
  • nederlands lichtwerk
  • Annes New Favorites From August 2019
  • Health & Wealth for All Within Reach !

No comments:

Post a Comment